Djävulen bär Prada...

 ...kollar jag på nu men jag borde egentligen sova...Tjugo i fem ringer väckarklockan imorgon och då ska jag och Lotta göra 130 smarriga smörgåsar åt hungriga norska fotbollsungar...
Idag har jag varit ute i det vackra väder precis hela dagen och känner mig rätt så trött faktiskt. Först var jag på Tingevi och såg på fotboll och sedan bar det iväg på kick off. Skitskoj hade vi och jag lovar att ni ska få se en hel del roliga bilder imorgon...Jag kan avslöja att jag har brottats i sumodräkter idag...

Lina ringde faktiskt imorse och pratade med både mig och Peter i telefonen!!! Undrens tid är inte förbi...Saknar lillskruttan....

Nu är filmen snart slut och då får det vara gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback