Idag har jag varit...


...fredagsmysig hela dagen...

Tja eller om jag ska vara ärlig så har jag tillbringat i stort sett hela min dag med att göra smörgåstårtor men jag har varit fredagsmysig under tiden....


Åt supergod fläskfiléggryta från hotellet...


...och vinkade av lilla skruttfian som åkte till Sunne med mormor...

Kvällen har tillbringats framför TV:n. Vi har sett "Bountyhunters" med Jennifer Aniston och Gerard Butler. Rolig film. Båda var snygga...
Nu kollar Stefan och Peter på Kick ass. Inget för mig så jag surfar istället.

Är lite sur över att gymmet har lördagsstängt ända tills oktober och det är inte bara som jag säger. Jag HADE faktiskt kunnat tänkt mig att gå dit imorgon...


Trevlig helg på er allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Trevlig helg du med

2010-09-03 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback