Jag leker...

Som ni kan se så har jag till sist gett mig den på att jag ska klara att designa min bloggsida. De färdiga designerna är ju så jäkla tråkiga men jag har aldrig orkat ta tag i det där. Nu har jag tagit hjälp av en infosida och det är ju inte så himla krångligt det där med att ändra koder. Inte om man läser innantill och provar sig fram...
Så här som den ser ut nu kommer den antagligen inte att göra i framtiden men jag provar och leker mig fram lite just nu med färger, bilder och typsnitt. Sen måste man ju luska ut vilken plats de där koderna hör till i bloggen....lite tidskrävande för en novis som jag...jaja...det får bli ett litet projekt som får ta den tid det tar...nu vet jag ju i alla fall att jag kan om jag vill...

Kommentarer
Postat av: Johnnymia

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-24 @ 16:05:30
URL: http://johnnymia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback