Kalasbilder

Nu ska jag få tummen ur och lägga upp lite bilder från Linas kalas i helgen...Bättre sent än aldrig...




Alla har koomit och vi började med mat. Pizza till barnen-ettt säkert kort...


...och kallskuret till de vuxna....


Det var första gången faktiskt som jag gjorde sådana här fat men det blev väl hyfsat...






Efter maten var det äntligen dags för paketöppning!!! Jag hann inte att ta några bilder på själva presenterna men det var pussel och flera spel, skor, ficklampa med Mussemotiv, Barbapappa-kuddar och pengar. Lina var jättenöjd!


Vi firade ju även Mikaela och Marielle så det blev paket till dem också...


Emma fick paket från Angelina. Hon fyllde år förra veckan när Lina var med mormor i Sunne.


Lina blåser ut ljusen på sin Mamma Mu-tårta....


Här är det en som håller sig framme när det vankas tårta...


Ojojoj va gott!




Lina hade väldigt roligt med Miakelas skärp hela kvällen. Hon knäppte och knäppte upp det minst hundra gånger...


Kvällens yngsta festdeltagare, Tindra...


Mina...


Jag sitter och dricker kaffe en stund...


Lina börjar bli väääldigt trött...


Bäst att städa upp och gå hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback