Lite sällskap...

Programmet som man hade gruvat sig en aning för sändes ju igår och det var en pärs kan jag lova. Hade lite smått magknip efter denna timme men personligen klarade jag mig ganska bra undan...Jag var ju där den aktuella kvällen och jag var väl inte helt nykter om man säger så...Jag gick till exempel barfota ifrån parken ner till Årjäng eftersom jag hade så obekväma stövlar på mig. Annars var den där kvällen en av årets roligaste...fylleslag eller ej...tycker nog att det var mest som det brukar vara...inget extraordinärt direkt men man valde nog att vinkla det en del efter att ha hittat Mr. Leroy antar jag....numera Mintu-mannen med hela svenska folket....Tycker att han var hur skön som helst i programmet och när han föreslog varannan folköl då höll jag på att dö av skratt...

Som tur var syntes jag bara en kort sekund i programmet där jag stod inklämd under Filip och Fredrik när de stage divade så det var inte så illa....Det visste jag nästan att det skulle komma med men jag var glad över att det var allt...Morsan var också med någon sekund där på dansbanan...

Nu slipper man att tänka något mer på det och bara njuta av fortsättningen på denna pinsamt ljuvliga och asroliga programserie. Filip och Fredrik är verkligen Sveriges största TV-genier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback