Solsken å bra humör

Ja nu helt plötsligt när sommaren är över så passar solen på att hålla sig framme. Underbart väder idag! Men man ska inte klaga över det. Jag är född på hösten och älskar den när det är sådana här fina dagar. Härlig frisk och klar luft och fina färger.
Dessutom kan man ju inte vara sur och grinig när solen skiner....okej då...jag lackade ur en stund ikväll när färgskrivaren på jobbet slutade att funka, men annars har jag varit på riktigt gott humör hela dagen.

Har jobbat lång dag (läs eftermiddag) och det är faktiskt full rusch fortfarande fast att sommaren är över. Blir inte tråkigt direkt. Är faktiskt bättre i fötterna också nu så det blir inte så jobbigt att jobba många timmar i sträck. Jag orkar ju överlag mycket bättre nu när jag går på LCHF. Jag är inte helt utsliten efter en nio timmars arbetsdag.


De här söta tomaterna fick vi till cafét idag. De minsta "vanliga" tomater jag har sett. Bara lite lite större än coctailtomaterna....

Imorgon åker Lina med mormor till Sunne så den här helgen blir det tomt utan lilla skruttan. Åååh vad hon har längtat! Hon blev ju sjuk förra gången hon skulle med så nu hoppas jag att hon håller sig på benen. Det går bra med örat förresten. Hon tycker det är jättekul att få sånt där klet i öreonen så hon påminner mig hela tiden om att vi ska droppa i...
Jag har ledig helg men en hel del annat inplanerat (vad trodde ni?). På lördag ska jag först gå till Tingevi och kolla på Mikaela och Marielle när det spelar fotboll i Gränscupen och på eftermiddagen blir det Kick off med gymnastikföreningen ute hos Tina och Roland med tiokamp och grillbuffé. Ska bli skitkul!
På söndag ska jag upp tidigt och fixa en massa mackor och på eftermiddagen ska jag spela golftävling. Fullknökad agenda alltså...

Nu ska jag dock fortsätta att läsa "Djävulens sällskap"...Bra bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback