Jag hinner ju...

...att blogga lite nu innan spinningpasset eftersom Lina lade sig och somnade direkt efter att jag hämtat henne på dagis. Stackarn! Hon är verkligen helt slut av den här jädrans förkylningen! Imorgon ska vi i alla fall äntligen få komma till Arvika så de får undersöka henne ordentligt och så får vi se vad de säger om hennes hosta. Nu är hon ju dessutom vrålförkyld så nu är det riktigt illa.

Ska faktiskt bara jobba tre dagar denna vecka så det blir ganska så lugnt på den fronten. Kanske, kanske hinner jag med att röja lite här hemma också. Till helgen får det i alla fall bli en tippenrunda tror jag om Peter är med på det. Vårt garage är som vanligt proppfullt med skit som ska slängas.

Fick käka middag ensam idag eftersom Lina somnade och Peter är på cafét och hjälper till att installera en ny diskmaskin. Den gamla har krånglat ett tag nu så idag fick Bittan nog och köpte en ny. Han som sålde den kom ett par timmar senare med den! Snabba ryck kan man säga men det är lika bra. Bara såååå irriterande när saker och ting inte funkar som de ska.
Idag var också första gången på många månader som man kunde gå ut med skräpet till containern utan att behöva oroa sig om man ska slå ihjäl sig eller inte. Nu är nästan all snö och is borta ifrån backen upp mot containern. Bara en sån sak...vårfeeling!

Nä nu måste jag byta om och ladda för passet. Nu är det faktiskt bara fyra måndagspass kvar med idag så nu får man köra hårt det sista rycket! Körde ju ett bokat pass igår också så vi får väl se hur mycket jag orkar att ta ut mig idag men jag känner mig hyfsat pigg i alla fall...
So long så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback