Påskafton och avslappnat vid sommarstugan

När jag vaknade på påskafton så var jag INTE direkt sugen på att gå iväg och jobba. Sliten efter en hektiskt vecka och lite seg i huvudet av ginet jag drack på fredagen men det var bara att dra iväg. Det var mycket folk i rörelse och vi hade ganska så fullt upp så tiden gick fort i alla fall.
Peter fick styra upp påskfirandet med Angelina och ta en tur till hembygdsgården får påskbrevsväxling.


Min lilla påskkärring...

Kom hem sent om sider ifrån jobbet och sen for jag och Lotta ganska omgående iväg till Ösjön där våra familjer väntade. De hade varit där nästan hela dagen i solskenet och härjat. Mikaela hade till och med badat! 10 grader var det i vattnet...


Marielle och Angelina leker vid vattnet.


Vilken underbar kväll! När man kommer hit så får man ro i kroppen...


Väldigt god mat fick vi också och det var tur för vi hade inte käkat sen frukost. Vilken lyx att bara slå sig ned vid dukat bord...


Angelina gillade efterrätten (kladdkaka) skarpt...


Mikaela och Marielle hade upptäckt att det var väldigt skojigt att ro så här tar kidsen en liten minitur med ekan...

Kvällen avslutades inne i stugvärmen med att titta på "The Kennedys" och sen stupade vi i säng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback