Tillbaka till jobbet

Känns som om dessa två lediga dagar har gått alldeles för fort och nu är det dags för jobb igen. Fast bara i två dagar sen är jag ledig helgen. Kommer det att bli så fint väder som de har lovat så ser jag verkligen fram emot det.
Angelina är piggare från sin förkylning och det verkar som om medicinerna som vi har fått hjälper en del. Idag ska jag sticka ned till Apoteket och hämta de starkare grejerna.

Ikväll blir det pump igen. Två veckor sen sist men det känns som om det har gått längre tid faktiskt. Blir lite ryckigt sådär när man kör varannan vecka för det är nästan så att man glömmer passet mellan varven. Ska få bättra på min träningsvärk med andra ord för det har jag haft rejält sen jag bowlade i förrgår kväll...

På grund av pumpen så missar jag hockeyn även idag. Helt omöjligt det där med planeringen....
Tror att det blir tuffare för FBK idag än det var förra gången. Skellefteå kommer nog att vara mer på tårna från start...

Nä nu får jag gå och packa iordning lite grejer och plocka undan i köket innan det är dags att dra iväg...

Trevlig torsdag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback