För kallt...

Nu har jag suttit en god stund här på kontoret och skickat en massa mejl till instruktörer och styrelsemedlemmar. Grejer som jag skulle ha gjort i helgen men inte hann med...
Nu hade jag tänkt att knappa in några blogginlägg men jag fryser så ini bomben så jag skippar det och går och lägger mig istället...
Återkommer imorgon med lite flera inlägg...

Kom förresten på när jag stod i tvättstugan förut att jag totalt har glömt bort att jag och Peter har årsdag idag. Shit! Vi har varit ihop i 12 år just idag och jag har glömt bort det helt...usch usch usch...å andra sidan har inte han heller nämnt det...så kan det gå...

Nu är i alla fall Stefan hemma igen efter sin Italientripp och det känns skönt. Känns konstigt när han är borta så länge. Lina har längtat väldigt mycket efter honom de senaste dagarna (hon har pratat om Stefan i ett) och förut när vi åkte upp till fritidsgården med en macka till honom så sa hon: - Stefan har varit borta sååå länge. Jag älskar honom mamma! Hur goo som helst! Sen fick hon en stor kram och blev väldigt nöjd.

Nej allvarligt...nu fryser jag tårna av mig snart...dax att krypa under det varma sköna duntäcket...gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback