Host host...

Håller på att bli galen på den här torrhostan!!! Jag känner mig inte det minsta sjuk eller förkyld i övrigt men hostar gör jag tamejfan hela tiden! Lämnade därför över gympan åt Åsa idag för att se om det lugnar sig något tills imorgon. Har till och med nallat lite Bricanyl av Lina för att se om det hjälper...

Eftersom det var så fint väder på dagen så blev det intet av planerna att städa badrummet. Jag och Lina tog en promenad till Glenn istället...


Två busungar och en kiosk...


Lite snowraceråkande...


...och snöhästridande...


Sen blev det korvgrillande...


Körv är gött!




Min nödlösning på skosnören...mitt lyckades gå av när jag skulle gå hem...Snyggt!

Efter middagen fick jag i alla fall tummen ur och städade hela badrummet så nu är det äntligen skinande rent! Jag hatar verkligen att städa där så det känns extra skönt varje gång det är avklarat.

Tycker synd om Marielle som sitter på sjukhuset i Karlstad just nu med ett skadat knä. Hon skadade sig tydligen i slalombacken när hon skulle tävla idag och vi vet fortfarande inte riktigt vad som är fel. Bara att hålla tummarna att det inte är för allvarligt.
Stefan kom också hem med ett värkande knä från slalombacken idag. Han har fått vila en stund nu så får jag ta en kik sen...
Det är nog som Lina konstaterade häromdagen: "Det är farligt att åka skidor"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback