I huvudstaden....

Sitter nu i sängen på Scandic Continental i Stockholm och bloggar. Imorgon ska jag och Bittan på mässa i Kista så snart blir det sovadags. Vårt rum luktar verkligen bajs. Något tjall med avloppet antagligen men det får gå...


Så fort vi hade hoppat av tåget och checkat in så styrde vi kosan mot Gamla Stan för att få oss en matbit och fira lite att Bittan faktiskt fyllde år idag...


Kasst kort på riksdagshuset (tror jag att det är i alla fall)


Hittade ett mysigt ställe som hette Agaton...




Mycket god mat...oxfilé på planka, med bea, broccoli och sparris. Moset lämnades såklart kvar...

Nu ska jag läsa lite mera i Matrevolutionen som jag påbörjade igår och knappt kunde lägga ifrån mig. Hemskt intressant bok som jag rekommenderar alla att läsa.

Till sist: Grattis J. och D. till tillökningen!

Over and out...


Kommentarer
Postat av: J & D & J

Tackar så mycket :)

2011-02-03 @ 12:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback