Illamående

Usch vad jag är trött på den här skiten nu. Illamående, kräkningar och diarréer. Tar aldrig slut känns det som...
Lina är inne på sin fjärde dag nu och äntligen fick hon behålla lite mat i magen också. Fiskbullar var grejen. Tror att det är ganska så snällt mot magen plus att hon älskar det. Hon åt i alla fall fem skedar och det är nog ungefär vad som ryms i hennes magsäck för tillfället...

Själv är jag illamående mest hela tiden, varken sämre eller bättre. Ett liten lätt kräk-känsla som efterhängset vägrar ge med sig. Nåja, blir det inte värre än såhär så får man väl vara glad antar jag men pigg är jag inte. Därför blev det inget träningspass idag heller. Åsa fick rycka in på gympan för jag tänker då inte hoppa runt med spyor i halsen i en och en halv timme...Så jävla töligt för jag skulle verkligen behöva röra på mig.
Den här veckan har inte varit bra i ett kostperspektiv. Alltför mycket godis och sött har slunkit ner. Konstigt att det ska bli så så fort man mår lite dåligt...

Imorgon ska det i alla fall bli nya tag. Då blir det VAB eftersom Lina inte kan gå till dagis än. Hon behöver piggna till lite mera först. Sen får vi väl se om jag kan köra spinning på kvällen men då ska jag inte må så här i alla fall om det ska gå.

Nu är jag lite rastlös och roar mig med att gå igenom en massa musik. Snart dags för ny musik till spiningpasset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback