Inget fusk!

Jag har redan insett att den här veckan kommer det inte att bli något minus på vågen om det inte inträffar ett mirakel tills imorgon bitti men det tror jag inte ett dugg på...Nä ett stort fett plus kommer det att stå och med andra ord så får det bli hårdare tag.

Emelie i LCHF-gruppen på Facebook är en hejare på att hitta på olika utmaningar och idag kom hon med förslaget att ingen av oss i gruppen skulle fuska överhuvudtaget den närmaste veckan. Nästa vecka ska vi nämligen sammanställa allas vikter och viktnedgång så då kunde det vara lite extra kul. Utmaningen är accepterad. Därför kommer det inte att slinka ner ens en endaste liten sötsak den här veckan så får vi se vad vågen visar nästa vecka. Jag klarade det ju galant de första tre veckorna jag höll på med LCHF och jag är övertygad om att jag fixar det nu. Det är bara att plocka fram lite jävlaranamma.

Idag har det i alla fall varit en väldigt bra lchf-dag med minimalt med kolhydrater.
Frukost: 1 ägg med 4 baconskivor
Lunch: Två kokta ägg med hemgjord skagenröra (supergod!) och räkor
Middag: Köttfärslimpa med färskost, gräddsås och kokta grönsaker
Kvällsmat: keso, tonfisk och kokt ägg med majo

Träning: 75 min spinning

Härlig dag alltså...siktar på en minst lika bra dag imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback