LCHF-tänket sprider sig...

...som en löpeld och det verkar som var och varannan människa har börjat äta LCHF. Jättekul att folk vågar prova! Roligt är det också att höra att jag är en inspirationskälla. Det får jag höra lite då och då av folk som läser den här bloggen och då blir man lite extra stolt. Jag gillar att inspirera folk. Jag VILL inspirera folk. Både i vardagslivet, arbetslivet, som instruktör och på bloggen. Däremot är jag en smula otålig och blir ganska så knäckt när jag misslyckas. Jag har som ni säker redan har listat ut oerhört höga krav på mig själv och ett bekräftelsebehov som är enormt. Jag är bara sådan. Vill veta att jag duger.

De senaste veckorna har jag fått nästan generande många komplimanger och snälla kommentarer om min viktnedgång och jag suger åt mig varenda ord ska ni veta! Det är min lön för mödan (nåja inte enbart) och jag blir så så himla glad! Komplimanger är något man inte kan få för mycket av...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Yes du har inspirerat mig. Glad imorse vågen visade 67 jämt. Nu har jag mätt mig för att se vad som händer under semestern. inte ned, förstår jag men jag är jätteglad för det som hänt hitills

Kram till er alla vi hörs på mail

Thailand here we come

2011-02-24 @ 12:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback