Nya träningskläder...

...har jag kikat runt lite på och alltid hittar man lite snyggt...
Skulle väl behöva lite påfyllning i garderoben eftersom jag snart inte har något kvar som inte är för stort. Sålde ju av hälften av de jag hade på Tradera...


Top ifrån Peak Performance i snygg ros ton...


Långärmad t-shirt i plommonfärg som jag älskar!!!


Zip-hood i samma läckra färg...


Trekvartstights med bred resår i midjan...Me like...oftast så är linningen alldeles för smal och då viker den sig lätt och det är otroligt störande...


Nike-linne loosefit...nygg färg och rolig dragskodetalj bak


Ett annat Nike-linne med fräck baksida...


Söt topp från ett av mina favvomärken, Better Bodies...


Better Bodies jazzpants är nästan oslagbart bra. Har ett par korta och ett par långa och de sitter som en smäck.


Härliga loosefitbrallor från Röhnisch...


Ett par spinningskor behöver jag också. SPD-skor från Shimo med mycket mesh...behövs för såna svettfötter som jag har...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Så himla snygga kläder då! Beställer du på nätet? Var i så fall? Kan ju vara kul att kunna göra det lite längre fram när vikten når en mer anständig nivå!=))



Kram

2011-02-28 @ 13:46:16
URL: http://www.mittlchf.weebly.com
Postat av: Tessan

Jag beställer oftast på nätet på lite olika sajter. Stadium, gymgrossisten, Röhnisch...de flesta av märkena har sina egna sidor. Brukar helt enkelt bara söka på märket jag vill ha så kommer det upp en del sidor att surfa på

2011-02-28 @ 14:05:05
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack för tipset!=)

2011-03-01 @ 08:19:47
URL: http://www.mittlchf.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback