Shitty day

Den här dagen kommer inte att gå till historien som en av mina bästa direkt.
Den började katastrofalt och sen blev det värre...tänker inte gå in på orsakerna här på bloggen men jag kan avslöja att jag just nu är både psykiskt och fysiskt ganska så slut. Det händer inte så ofta men ibland tar det stopp även för mig...
Har i vilket fall som helst jobbat hela dagen men det blev ingen pump. Kände inte att jag pallade att stå och vara käck inför en grupp idag och jag tackar C. som alltid ställer upp i dessa lägen. Du är guld värd!

Sen har jag betalat ut löner också. Hej och hå vad lång tid det tog! Jag dubbelkollade och checkade så många gånger så nu hoppas jag att det blev rätt :)) Högsta lönen fick ju självklart jag (fast jag hade faktiskt jobbat hela 167 timmar den här månaden så det vart helt i sin ordning ska tilläggas)

Mitt uppe i allt elände så fick jag den här bilden på MMS från semesterfirarna med texten: "Är nu vid en paradisö i Karibien. Såhär ser skeppet ut som vi åker med. Vi har det jättebra! Hälsningar Bittan, Morgan, Charlotte och Jörgen...


Tjiho vad härligt!! tänkte jag...inte...

Jag är inte missunnsam, bara SÅ JÄVLA AVUNDSJUK SÅ JAG ÄR GRÖN I ANSIKTET!

Nåja...det finns folk som har det betydligt värre också så nu är det bara att bita ihop, köra ner nävarna i skiten och jobba på...
Däremot är jag jävligt sugen på att tröstäta lite men det har jag faktiskt lyckats hålla mig undan idag...åt en av Linneas underbara chokladbrownies med grädde och hallon dock men det är ju inte värst eftersom de inte innehåller så mycket socker...men hade jag haft en chokladkaka här nu så hade jag käkat upp den på direkten!

Hoppas på en något bättre dag imorgon...


Kommentarer
Postat av: elise

Hoppas du känner dig bättre idag! Å att helgen blir superfin! Kramis

2011-02-25 @ 10:19:28
URL: http://www.stuket.se
Postat av: Tessan

Ja idag är det mycket bättre...Tack Elise!

2011-02-25 @ 13:52:55
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback