Spinning på G

Har precis ätit en otroligt god köttfärslimpa a la LCHF. Receptet ska jag lägga in senare ikväll...Mätt o go med andra ord...och nu ska jag snart dra på mig blöjbyxorna igen och dra iväg på mitt andra spinningpass. Är en aning orolig hur det ska gå med hosta och allt men i värsta fall får jag väl gå av och pusha på deltagarna...
Näst intill fullt på passet och det är ju görkul!

Var med Stefan på sjukhuset idag och läkaren trodde inte att det var något som var sönder (snarare att menisken hade fått sig en törn) men eftersom Stefan ska iväg på skidresa så tog han det säkra före det osäkra och skickade remiss till röntgen i Arvika. Peter fick följa med dit och det konstaterades att inga skelettskador finns. Skönt. Man vet ju aldrig...Nu hoppas jag bara att han blir bättre så att han orkar susa ned för backarna igen i slutet av veckan...

Nej nu ska jag ladda och packa träningsväskan...hörs lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback