Tjejklassikern......

Ja jag har ju funderat på i så många år om jag inte ska ta och genomföra den där klassikern men har alltid haft bra skäl (enligt mig själv)att skjuta det på framtiden. Först ville jag operera bort halsmandlarna (check) sen ville jag gå ned i vikt (check) och nu känns det som om undanflykterna börjar sina....



Ska nog ta detta som en ny utmaning efter att viktnedgången är i hamn (förhoppningsvis) framåt sommaren. Jag tror att man behöver ha lite mål med vad man gör så detta vore väl perfekt. Kanske börja med Lidingöloppet till hösten. Då kan jag ju bli extra motiverad att komma ut och springa till sommaren...
Ska meddela när jag äntligen har bestämt mig...


Kommentarer
Postat av: Teres

Annars kan du ju komma upp & köra på Vansbrosimmningen till sommaren, då kan jag komma & hejja på dig :) Häls/Tolfsson

2011-02-27 @ 20:21:03
Postat av: Tessan

Det måste jag ju göra om jag ska köra klassikern så why not?

2011-02-27 @ 20:22:53
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback