Trött och sleten...

Känner mig inte alls på G och jag hoppas innerligt att jag inte drabbas av samma åkomma som Lina...Hon är fortfarande inte helt pigg efter drygt två dagar med maginfluensa och dem där skiten vill jag helst slippa.
Skulle egentligen ha varit på räkfrossa på hotellet med ett tjejgäng ikväll men kände att jag inte orkade med det. Väldigt synd för det är så sällan man får tillfällen att gå ut och träffas...men men...idag kändes det inte som om jag hade varit värst roligt sällskap.
Det får bli soffan och melodifestivalen istället. Känns som om jag kunde somna stående just nu. Har varit en jobbig vecka med mycket arbete, sjukdom och lite annat strul...kanske inte så konstigt om energin tar slut...
Istället för räkor fick det bli en lättlagad middag istället (helst skulle jag ha velat köpa färdigmat men jag äter ju inget som går att köpa här i Årjäng)...


Baconinlindad kycklingfilé med mozzarella, soltorkade tomater och svarta oliver. Till detta chillibea och vanlig bearnasisesås och wokgrönsaker...inte dumt alls...


Detta är en verkligen favorit! Supergod, lite kolisar och så är den STARK! Mumma!


Lina verkar vara på bättringsvägen men får fortfarande inte i sig värst mycket mat. Idag skulle hon bara äta om hon fick mat från Götes och det fick hon...pillade i sig några köttbullar i alla fall...
Kammat håret har hon dock inte gjort idag:)))Kolla in vilket trassel!

Mamma SMS:ade i förmiddags och berättade att de äntligen skulle få komma iväg till Thailand. Blev lite förvånad för de skulle ha åkt igår morse...Tydligen var det planet inställt och de hade fått övernatta på Arlanda inatt. Hoppas att de kom iväg nu då. Drygt med sånt där strul när man bara vill komma iväg på semester...Jag vet för när jag skulle iväg på min första utlandsresa så spenderade jag och Peter cirka 18 timmar på Arlanda och ytterligare några timmar på Eurostop hotel innan vi kom iväg...

Nu måste jag åka upp till ICA och handla för jag glömde en grej till Stefans matsäck. Han åker med fritidsgården till Hemsedal imorgon för några dagars skidåkande. De kommer säkert att få superkul!

Återkommer med melodifestivalkommentarer lite senare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback