Vntervackert...

...är det verkligen ute idag. Nysnö och strålande sol och allting gnistrar. Väldigt fint det kan inte förnekas även om jag personligen börjar längta enormt efter våren. Å andra sidan har väl vintern varit ganska så överkomlig på sista tiden och inte den där istiden som var i december och då är det väl ok. När allt kommer omkring så flyger ju ändå bara veckorna förbi och plötsligt så är det sommar innan man hinner fatta vad som hände. Tror inte att jag är ensam om att känna så. Jag är mest trött på att skrapa rutor all the time...hehe...

Idag är jag ledig som vanligt på tisdagar och precis som vanligt har jag även lite tråkgrejer som ska göras. Skriva in medlemmar i medlemsregistret till exempel. Jättekul att vi har så många men det tar tid att få in dem i datorn...sen ska jag till banken och fixa pengar till S. som åker på spinningkurs till helgen plus sätta in lite medlemsavgifter och dylikt.
Tvätta Stefans underställ måste jag också göra för han åker ju snart iväg...Idag fick han låna ett par kryckor av Ammi och hoppade iväg till skolan. Känner jag honom rätt så kommer han säkert att dratta ikull och få ännu mera ont så jag sa säkert till honom minst 10 gånger att ta det lugnt. Han tyckte att knät kändes ännu bättre idag men han har fortfarande ont när han går...jäkla skit att det där skulle inträffa just nu!

Nu ska jag gå och göra min invägning för veckan. Blir nog som sagt inte så upplyftande. Tror att jag ska mäta mig också för att se om jag åtminstone får några postiva signaler på det området...Återkommer strax med resultat...

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback