Besökarrekord...

...har jag haft på bloggen idag. Kul, kul...Misstänker att det kan ha att göra med mina LCHF-inlägg de senaste dagarna. Det är nog en hel del som surfar runt och söker på det ordet i dessa "jag-har-ätit-för-mycket-under-jul-dagarna" skulle jag tro...

Skulle egentligen ha varit i slalombacken med Lina i förmiddags men jag tog mig en rejäl sovmorgon så jag insåg att det skulle bli tajt om tid eftersom jag skulle träffa Åsa klockan fyra. Vi får ta premiärturen på lördag istället för jag är faktiskt ledig hela den här helgen också.

Peter är gudskelov lite bättre och ingen av oss andra har än så länge drabbats av samma åkomma, men jag ska inte ropa hej än. Usch jag har verkligen ingen som helst lust att få den där skiten för han har verkligen varit halvdöd hela veckan....

Imorgon blir det jobb hela dagen och Angelina ska vara hos morsan och leka med Linnéa under tiden....

So long så länge..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!hur många gånger äter du på en dag när du kör lchf?

2011-01-07 @ 15:13:37
Postat av: Tessan

3 ggr oftast, inga mellanmål

2011-01-07 @ 20:58:52
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!



Jag funderar också på att köra LCHF. Det verkar ju onekligen fungera :-)



Kram

2011-01-08 @ 11:07:55
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com
Postat av: Tessan

Bara att sätta igång Linda ! Även om du säkert inte har så mycket att gå ned så mår man mycket bättre!

2011-01-08 @ 15:08:38
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback