Första dagen på nya året...

Sov riktigt länge idag (tio) men fick upp farten ganska så snabbt när jag såg hur fint väder det var ute. Efter en snabb frukost skjutsade jag Stefan till slalombacken (såg vääldigt lockande ut) och sen packade vi in pulkor, stjärtlappar och snowracer och drog till Tingevi.


Där träffade vi familjen Glenn och vi åkte pulka så det stod härliga till en liten stund...


Sen drog vi ut i skogen för att grilla lite korv...


Gött med frisk luft...


Lina knallar på...


Peter gör iordning för grillning...


Lina vägrade att ha vantar men det ångrade hon nog när hon lite senare ramlade huvudstupa i snön...


Sucess...



Var ute i några timmar och det räckte i alla fall så att jag blev ordentligt frösen. Var gött med en varm dusch sen när vi kom in och herrejisses vad vi luktade rök! Slängde kläderna direkt på tvätt...

Nu på eftermiddagen åkte jag och Lina till Glenn så att tjejerna fick leka av sig lite. De kommer så himla bra överrens nuförtiden och har jättekul ihop. Vi andra frossade med kaffe, cheesecake och massa choklad. Än är inte helgen över...På måndag får det bli andra bullar...eller rättare sagt:inga bullar alls...

Nu är det John McClane som gäller på TV:n och jag både kollar filmen och bloggar samtidigt. Känner att jag är ganska så trött faktiskt...
Imorgon blir det slalombacken för min del för då ska jag och Lotta stå i kiosken på förmiddagen sen får vi se om jag hinner med några åk också...

Trevlig fortsättning allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback