Kampen fortsätter...

Jag har ännu inte gett upp kampen mot vår skrivare och jag startar om och startar om och hoppas att den till slut ska klämma ur sig några sidor med presentkort. Skam den som ger sig!
Ska snart väcka Lina och så är det dags för ännu en arbetsdag. Ser kallt ut när jag kikar ut genom fönstret och min bil är som vanligt totalt igenisad. Ska vara lite förutseende och gå ut och starta den i tid för en gångs skull...

Ikväll hade jag tänkt att gå på spinning för jag ska ändå dit och avtacka M. som gör sitt sista pass innan hon flyttar, men jag vet i ärlighetens namn inte om jag hinner. Passet börjar redan halv sex så det blir väldans tight och Peter jobbar i Sarpsborg idag så han är nog inte hemma värst tidigt. Nåja. Det är inte hela världen. Jag hinner väl dit innan halv sju i alla fall så jag får säga hejdå i alla fall...

Nu får jag sätta fart och göra så gott jag kan för att hyfsa till mig...Skrivarjäveln verkar inte samarbetsvillig idag heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback