Loser

Är "ensam" hemma ikväll eftersom Peter är på pokerkväll med grabbsen. Har tagit det väldans lugnt och vi har faktiskt spelat lite Monopol. Kommer inte ens ihåg när dte hände senast men Stefan hävdar att det var när vi hade det gamla köket kvar. Med andra ord två år sedan...


Lina ville efter ett tags surande (hon ville spela Trollspelet) också vara med. Hon fick vara bank och det fixade hon med bravur. Ordning och reda!


Efter en timmes spelande såg det ut såhär på ena sidan av bordet...


...och såhär på den andra sidan...


Gratulerar motvilligt Stefan till segern. Han sopade banan med mig idag! När tiden var ute så behövde vi inte ens räkna ihop för att se vem som vann....

Sen fick vi spela Trollspelet så att Lina blev nöjd. Då vann faktiskt jag...


Min lilla Skrutte-Lina...
Nu sover hon sött i sin säng...

Ska surfa runt ett tag nu innan jag kryper till kojs. Imorgon blir det förhoppningsvis slalompremiär för Lina i backen. Verkar som det ska bli fint väder så då får man passa på. Ställde in skidorna förut så nu är det bara att få tummen ur och så beror det naturligtvis på vilket humör lilla damen är på imorgon...

Kan inte hitta min pärm som jag har mitt gympapass uppskrivet i. Undrar vart i hela världen jag kan ha lagt den? Kan bli en hel del improviserande imorgon annars om jag inte finner den...spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback