När 2010 blev 2011...


Jag lyckades klämma mig in i nyårsstassen...


...och med hjälp av en halv flaska hårspray så lyckades jag även att lägga luggen bakåt :))


Lina hade också finklänning men fick byta för den var för liten...


Kvällens värdpar: Jonas och Ulrika...


Den läckra förrätten. Kräftstjärtssoppa....Herreguud vad god den var!!


Ett helt gäng med snygga brudar...


...åsså Stefan mitt uppe i alltihopa som en tupp i en hönsgård...


Lina i sin andra prinsessklänning...


Peter hugger in på huvudrätten som jag tyvärr inte fotade. Potatisgratäng, oxfilé med rödvinssås och pepparsås. Mumma!


Tillgjort smile...


Stefan softar i soffan..


Skål på dig Ulla!


Susanne och Johan


Söta Beckis...


Lina är fortfarande vaken...


Tjejerna drar och lämnar Stefan ensam kvar...


Dålig bild på efterrätten som smakade polkagris och marshmallows. Såå himla god så jag tog faktiskt två gånger...


Lina höll sig vaken till tio sen var det kört...


Tolvslaget närmar sig och det är dags för fyrverkerier...


Johan och Susanne inspekterar lyktorna...


Tända och klara men inte flygfärdiga än...


...och nu lyfter de! Den ena kom iväg som den skulle. Den andra fastnade högst upp i en björk. Såg väldigt lustigt ut...


GOTT NYTT ÅR!


Tack Ulrika och Jonas för görgod mat och trevligt sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback