På studiebesök

Ikväll ska jag ta mig en tur till simhallen och kolla in Monicas spinningpass. Det är bara ynka två veckor kvar tills jag kör mitt premiärpass och ikväll ska jag bara sitta bredvid och notera allt möjligt. Passupplägg, tempo på låtar, musik och hur Monica leder passet. Ja rubbet helt enkelt. Det brukar vara väldigt nyttigt att göra så och man lär sig mera. Cyklar man själv så tänker man inte lika mycket på hur allt är upplagt. Då är man mest trött!

Ska bli väldigt kul att få köra igång och jag hoppas att jag kan få ihop ett gäng som vill köra med mig. Jag behöver förbättra min kondition ytterligare för som vanligt har jag tänkt att börja jogga till våren. Med så många kilo lättare så tror jag att det inte blir några problem med benhinnorna heller. No excuses.

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Ååå jag vill spinna med dig :-)

2011-01-17 @ 20:27:35
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com
Postat av: Tessan

Får du mer än gärna göra. Måndag 31/1 kör jag igång!!!

2011-01-17 @ 22:21:52
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback