Slapparkväll...

..tog jag en idag. Herregud vad skönt! Som ni ser så har jag återigen lekt lite med bloggutseendet. Blir aldrig nöjd...Nu får jag lugna ned mig ett tag...

Skulle egentligen ha varit på spinning idag men det blev så tight om tid så jag hoppade det. Var nere i träningslokalen till Monica med blommor och sa hejdå i alla fall. Sen funderade jag på en kort stund om jag skulle gå på cirkelträningen men nej...Jag behöver verkligen en hemmakväll och bara göra ingenting. Det händer inte så ofta men jag brukar känna av när jag behöver komma ned i varv. Imorgon är det full sula igen för då har jag pump så jag lider ingen nöd om jag hoppar träningen någon gång...

Var på bibblan med Lina förut och lånade två filmer. Båda två hamnar under kategorin "filmer jag antagligen får se själv" eftersom den ena var en romantisk komedi (P.S I love you) och den andra ett riktigt tungt dram (The Reader). Ska försöka se i alla fall en av dem ikväll. Bra sätt att varva ned på...

Nu ska jag snart få Lina i säng för hon är ganska så trött och öite smågrining...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh, PS. I love U... Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den filmen... Borde egentligen vara min typ av film men på nåt sätt gör den mig illa till mods istället.

2011-01-27 @ 00:16:19
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: Tessan

Usch då...jag såg den aldrig för det blev lite sent. Kanske ska skippa dem då...

2011-01-27 @ 07:30:27
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback