Soft lördag

Nu är det faktiskt dags att göra ett blogginlägg. Har haft häcken full i flera dagar nu så jag har inte hunnit med riktigt...
Idag har jag dock varit ledig och det har varit en härligt soft lördag. Gick visserligen upp klockan sex för att göra klar musiken till mitt spinningpass men jag var inte värst trött i alla fall. Sedan satte jag på mig de urläckra "blöjbyxorna" och drog upp till simhallen vid tio. Ulrika ville vara min försökskanin och det var ju skitbra. Kändes lite gruvsamt för jag trodde faktiskt ärligt talat att jag inte skulle orka värst bra med tanke på att det nästan är ett år sedan jag sist satt på en spinningcykel. Det gick faktiskt över förväntan och jag var jättenöjd både med upplägget (som jag har plankat en hel del från Monica) och musiken. Görgött att starta lördagen med 60 minuters cykling och jag kände mig lagomt trött efteråt. Nu längtar jag tills nästa måndag när det är premiär.

Resten av dagen har jag inte gjort så hemskt mycket vettigt. Tvättat lite och lagat mat. Spelat lite spel med Lina. Nu slötittar jag på handbollen medans jag grejar lite på datorn.

Igår såg vi en riktigt hemsk film som hette "Shelter". Den var hemskt spännande och jag tittade mellan fingrarna mest hela tiden. Peter frågade hur det kommer sig att det alltid blir sådana filmer när jag hyr. Det kan man undra...Inget för mörkrädda i alla fall men den var bra...

Nu ska jag försöka vara lite social resten av kvällen och umgås med min familj...Trevlig fortsättning på kvällen och helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback