Solsidan



Jag har inte riktigt hängt med i svängarna när det gäller detta upphaussade program (skräll). Förra säsongen såg jag bara de två första avsnitten på grund av att det låg i pausen på Let´s Dance. Vi tittar inte på det programmet så då blev det att vi såg en film eller något annat. Jag trodde att man kunde se serien på TV4Play men det gick ju inte så nu har jag fått låna första säsongen på DVD av Ulrika. Undrar bara när jag ska hinna titta på den?
Såg i vilket fall som helst reprisen av första avsnittet på säsong två sent i lördags och ja...det är en väldigt kul serie med hög igenkänningsfaktor. Favoriten är självklart Mia Skäringer som är något slags komiskt geni. Nu får jag försöka att skynda mig hem ifrån gympan på sändagar så att jag hinner att följa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback