Söndagsagenda

För en gångs skull är jag uppe i tid en söndag och det känns rätt gött faktiskt. Idag blir det full fart hela dagen. Klockan elva ska vi till simhallen och röja i träningslokalen och fixa det sista innan terminsstarten imorgon. Sen ska jag om jag hinner försöka kasta ut granen för den ser inte så välmående ut just nu...Är rädd att kulorna snart far i golvet. Ikväll är det då dags för gympa ute i Svensbyn och det ska bli superkul att köra nya passet!

Tittar ut och ser att det är grått och trist med regn och allt. Säkert förbaskat halt också. Bläää!
Nåja...inget att göra någonting åt...Nu ska jag snart sätta på lite kaffe och starta dagen på allvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback