Härlig Kristi Flygaredag

Sovmorgon kunde man glömma imorse tydligen...Lina väckte mig före klockan sju men efter ett tag så gick hon snällt och satte sig en stund framför TV:n. Läste Aftonbladet på iphonen och sen somnade jag om en stund så jag kom ändå inte upp förrän halv tio...


Bra tjej reder sig själv. Angelina gör sin egen kaviarmacka till frukost.


Stefan kom hem nyopererad från Karlstad och dök direkt ned i glasskålen. Han får ju äta i princip obegränsat med glass de närmaste dagarna så det gäller att passa på :)) Han har inte haft så ont än och vi hoppas att han slipper...

Jag tog ett ryck och städade ur förrådet och passade samtidigt på att dammsuga resten av huset också när jag ändå höll på. Nu blir det ju så jäkla dammigt och grusigt när man har dörrar och fönster öppna och springer in och ut hela tiden.
Sen drog jag och Lina upp till lekparken ett slag och busade och lekte lite kurragömma.

Efter middagen så blev det en fin golfrunda med Bittan och Charlotte. Jag spelade bra de första fyra hålen men sen tog det stopp...


...ganska så precis här på femte hålet så började jag att sprida bollar åt alla håll och ingenting fungerade plötsligt...


Bittan däremot började spela väldigt bra och gjorde en otroligt fin chip bakom en bunker på sjuan och chippade rätt i hål...


...och blev så glad att hon utförde en liten krigsdans...synd bara att jag inte fick lägga upp filmen...haha...

Jag skärpte till mig på sista hålet och avslutade i alla fall med ett par efter några riktigt usla hål. Skapade ihop 14 till slut men Bittan och Carlotte hade ju 17 så där låg jag i lä....Trevligt var det i alla fall.

Nu ska jag försöka att få Lina i säng och mig själv också för den delen. Jobb igen imorgon och jag har känslan av att det kommer att bli fullt upp. Känns sådär att jobba ett par dagar till den här veckan. Vad skönt det hade varit att vara ledig hela helgen.
Imorgon får jag träffa Frida också och det ser jag verkligen fram emot. Nästan ett år sedan sist! Verkade som om hon skulle utnyttja vårt trådlösa nätverk på cafét imorgon och sen på lördag får vi kanske chansen att talas vid lite närmare...

Ha en skön kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback