Stackars tjej...

Jag läser sällan de där absoluta "toppbloggarna" som finns här i Sverige (förutom Katrin Z:as då som oftast är helt briljant) men man har ju ändå inte missat vem Kissie är...hon har ju varit på varenda löpsedel och skvallertidnings framsida den senaste tiden eftersom hon har fått som vana att kollapsa lite titt som tätt på öppen gata. Inte så svårt att förstå varför när man ser detta...


Varför varför VARFÖR vill man se ut som en söndersolad, silikonpumpad rumpnisse? Man behöver inte direkt vara ett geni för att förstå varför hon kollapsar med tanke på att hon är smal som ett benget och äter barnmatsdieter...hmmm...

Gick in på hennes blogg förut och skummade igenom lite av vad hon skriver och kan inget annat än att tycka synd om henne. Hon verkar enbart tycka att all uppmärksamhet runt henne är underbar. All PR är bra PR liksom...Samtidigt som jag tycker synd om henne (eftersom hon uppenbart har en hel del problem att tampas med) så blir jag arg eftersom så oroligt många läser hennes blogg och många tar säkerligen efter hennes sjuka ideal. Själv säger hon att hon inte kollapsade för att hon bantar utan att det berodde på "för lite sömn, stress och för mycket partaj". Hmmm...är hon dum i huvudet på riktigt tänker jag då...


Näe stackars tjej säger jag bara...skulle tippa på att hon snart ligger på sjukhus igen och då kanske det inte blir någon enstaka dag med slangar i näsan...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men herregud vilka hemska bilder! Ser hon inte själv hur sjuk hon ser ut? Stackars tjej...hon hade genast sett lite trevligare ut om hon minskade på brösten en aning...ujuj...

2011-06-06 @ 14:07:47
URL: http://www.poppikock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback