Leksaker överallt...

Gaaah jag blir tokig på alla leksaker och dylikt som ligger precis överallt i hela huset. Angelina har varit ganska så duktig ändå ett tag på att inte dra ut sådär jättemycket men nu känns det som om det har eskalerat de senaste veckorna. Jag plockar, sorterar, plockar, sorterar men det är en fåfäng kamp som jag aldrig kommer att vinna.
Sen hör man hela tiden: "Mamma vart är mina pennor?" "Mamma var är min snuttis?" "Mamma var är min Barbie"...Ja vem fan vet DET när allt ligger i en enda röra? Det känns som om det aldrig är städat och det gör mig helt knäpp.

Nu ska jag ta ett ryck tänkte jag och så kanske det håller sig hyfsat i en timme eller något...suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback