Ligger efter...

...med allt gör jag för tillfället och detta har jag ganska så mycket ångest över...Igår hade jag så mycket oro och ångest så jag inte klarade att sova och det är då sannerligen inte likt mig...
Har en hel hög med saker som ska fixas och åtgärdas som skulle ha varit undanstökat för flera veckor sedan men jag har inte orkat att ta tag i det. Nu är det ju så att ingenting blir bättre av att stoppa huvudet i sanden så nu får det bli skärpning!
Ska sätta mig och göra en lista över vad som måste prioriteras först och tvåa och så vidare så kanske man vet vart man ska börja i alla fall...
Det är en massa småsaker egentligen men en massa smågrejer växer oftast till en stor hög. Det är brev som ska skickas, mejl som ska skickas, telefonsamtal som ska ringas, en bil som ska besiktas och så vidare...TRÅKIGA grejer...jaja...det blir nog gjort till slut i alla fall om jag känner mig själv rätt. Har som sagt fått lite ny energi efter några veckor på OFF-läge så det är ju en bra start i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback