Mot SM-final

Det lutar mot SM-final för FBK. Än är ju inte den här matchen slut men är det verkligen någon som tror att AIK kan vända den här matchserien? Nä inte många i alla fall...

Sitter här i fåtöljen och kollar hockeyn (ganska så händelsefattig match om man ska ta till en underdrift) samtidigt som jag fixar lite pappersarbete. Har precis käkat köttfärslimpa och är mätt som en gris och det värsta är att jag är ganska så slö också. Om mindre än en timme ska jag köra spinningpass. Det tredje för den här veckan. Hej och hå. Närå det ska nog gå bra. Man piggnar allt till när man väl kommer upp på cykeln.

Som vanligt när man ställer fram klockan så känns söndagen superkort och det blir ju inte bättre av att jag låg och sov halva dagen...Har inte fått värst mycket uträttat idag men jag har i alla fall städat kylskåpet och två av köksskåpen som det var bedrövlig oordning i. Det var ungefär det jag hade tänkt att hinna med så jag antar att jag kan känna mig ganska så nöjd ändå.

Superdeprimerande väder är det också. Storm och ibland snöar det till och med. Igår som det var så fint...men det var då det...Ingen vår än helt klart.

Nu ska jag snart pallra mig upp ur fåtöljen och byta om. Här går det ju inte att sitta och slöa hela kvälllen...


Kommentarer
Postat av: Nadja

Som du kämpat. Tar väldigt gärna emot tips på bra mat och annat som motiverat dig att nå dit du är. Kram

2011-03-27 @ 18:17:51
URL: http://nadjajonssons.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Kolla in senaste inlägget på min LCHF-blogg: www.tessanslchf.blogspot.com

2011-03-28 @ 01:10:12
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback