Planer för dagen

Ledig tisdag igen och solen strålar. Dock hörde jag av min sambo imorse att det är ganska så kallt men temperaturen stiger nog ganska så snabbt antar jag framåt dagen. Härligt!!!
Idag ska jag och Lina ordna lite inför Peters födelsedag imorgon. Vi ska ta en tur till Abeko och köpa regnkläder. Vi ska baka en kaka. Vi ska åka till badhuset. Sen behöver jag som vanligt att ta hand om en hel del tvätt och städa undan lite. Tisdagarna går undan om man säger så...

Ikväll är det då ÄNTLIGEN dags! Som jag har väntat! Desperate Housewives börjar igen...Trodde knappt att det skulle ske. Den enda serien jag följer har haft uppehåll i evigheter men nu så kan man bänka sig på tisdagarna framöver...Nu bör jag snart gå upp och fixa frukost tror jag. Kan ju inte ligga i sängen hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback