Snö ute men sol i sinne...

Ja herregud vilket busväder det är ute! Blötsnön bara vräker ned men det är väl bättre att det kommer nu än i maj så det kanske kan bli någon värme någon gång i år...
Just nu har jag lite lunchrast och herrejesus vilken delikat måltid jag slängde ihop. Provade receptet på lövbiff med fetaosthjärta som jag hade på min matsedel den här veckan och det var minst sagt gottigott. Jag ändrade lite (som vanligt) på receptet och marinerade lövbiffen med vitlök innan jag stekte den och sen gjorde jag eget vitlöksmör också. Nam nam...Lägger ut bilder och recept ikväll...

Väldigt lugnt på jobbet idag. Ganska förståeligt för ingen vill väl gå ut i detta dretväder...Har i alla fall smörgåstårta att göra men sen får vi se vad jag ska fördriva eftermiddagen med. Skulle egentligen skriva lite jobb-blogg också men det är något glapp i kameran så jag kan inte överföra bilderna till datorn. Väldigt störande! Detta ska jag ta en kik på sedan tror jag...

Ikväll blir det pump igen och det är ju alltid kul. Synd bara att man kommer hem så sent på kvällen eftersom jag måste städa på jobbet efteråt...Det förtar det roliga litegrann...

Nu ska jag dricka lite kaffe och sen dra igång igen...Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback