Vågat


Om någon har lust att köpa en present till mig någon gång så är det här vad jag önskar. En Omron våg. Finns numera även på Apoteket här i Årjäng. Såg den nämligen i skyltfönstret igår och den kostar nästan 1500 spänn.
Det här gör den:

* Räknar och visar Kroppsfett med hjälp av Bioelektriskt Impedans Analys (BIA)
* Räknar Body Mass Index (BMI)
* Snabb, tillförlitlig och enkel
* Alla resultat visas i en snabb översikt. Efter mätningen kommer informationen visas steg för steg.
* Minnesfunktion som kan lagra upp till 4 personers profiler
* Sista uppmätta resultat visas för varje individuell profil (4)
* Automatisk avstängning
* Medicinsk produkt (godkänd för sjukvårdsanvändning)

En Rolls Royce-våg med andra ord...Flera i vår LCHF-grupp har den och gillar den...


Kommentarer
Postat av: Glännert

Lagar den mat också??? ;)

2011-03-18 @ 06:08:45
Postat av: Emelie

Den är fantastisk <3 men min är inte svart och snygg min är blå och ja.. inte lika snygg men annars ser den precis likadan ut min älskade omron :)

2011-03-18 @ 07:16:15
URL: http://livutansocker.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Glenn: får väl slänga på några bacon och se:))

Emelie: Den verkar super! Verkligen en pryl för en våg-galning som jag...

2011-03-18 @ 08:34:50
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: I L F A R T . S E

skulle jag haft råd hade jag köpt en sådan. Jag köpte en billigare variant och den var också riktigt bra!

2011-03-18 @ 16:18:29
URL: http://ilfart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback