Ahaupplevelser och fixad frilla

Halloj där. Nu har jag fått tid över att sätta mig en stund denna lediga dag...eller suttit har jag ju i och för sig gjort hela dagen så egentligen skulle jag behöva ut och röra på mig men men...det blåser ju full storm så jag är inte lockad. Är det något jag hatar mer än regn så är det blåst. Aldrig nöjd liksom...

Vi har som sagt varit i Karlstad på kurs och det var väldigt intressant och lärorikt. Många aha-upplevelser trots att ämnet var bekant. Ser fram emot de två gånger som återstår för jag tror verkligen att det kan hjälpa oss i vardagslivet.

Vi hann med en god lunch i Inre Hamn innan det var dags för en snabbtur till Hjertmans och sen hemfärd.
Hann vara hemma i en knapp timme och sen var det dags för det efterlängtade frisörbesöket!

Idag skulle jag både klippa och färga så jag hade lite tid över. Ibland blir jag lite rastlös när jag sitter där men idag hade jag intressant läsning från kursen med mig och kunde slappna av lite. Ännu mera avslappnad blir man ju efter hårbottenmassagen som nästan är värt allt som hela klippningen går på. Underbart! Blev som vanligt jättenöjd och känner mig nästan som en ny människa:))


Solbrillebild...ser nu att mina brillor numera ser groteskt stora ut i jämförelse med ansiktet...Dags att leta upp mina "riktiga" eller köpa nya...


Kort i nacken, precis som jag vill ha det. Ångrade mig när det gällde luggen så nu ska jag spara ut den igen...


Ljust och fint och utväxten är ett minne blott...nu kan sommaren börja...

Nu har jag precis käkat en rejäl middag och sen ska jag ta tag i sommargympan på allvar...Jag lovar...Jag måste...Varför ska jag ALLTID göra allt i sista minuten??? Gaaaahhh blir tokig på mig själv!

Angelina har dessutom somnat på soffan denna sena timme även idag så jag kan vänta mig en sen kväll idag. Attans!! Det värsta är att det GÅR INTE att väcka ungen om hon väl har somnat så hon får väl sussa då...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Supersnyggo!=)



Kram

2011-05-24 @ 09:13:02
URL: http://www.poppikock.blogspot.com
Postat av: Tessan

Nämen va snäll du är:))

2011-05-24 @ 23:22:02
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback