Bra start...

...på dagen fick jag idag. Först och främst sovmorgon till halv åtta. Då ringde telefonen och jag hade ett litet lustigt samtal. Det var nämligen en person som hade ringt lite fel men det blev ganska så komiskt alltihop...hehe...blev på gott humör direkt liksom...

Sen fortsatte det fantastiskt bra med tanke på att jag fick upp Stefan ur sängen på första försöket och utan att vi blev ovänner. Det är nästan att man ropar HALLELUJA vid sådana tillfällen! En sådan grej gör också att man blir på bra humör.

Däremot har jag inte varit helt lyckosam med att omboka Linas efterlängtade öron/näsa/halstid. Telefonkön är full! Grrrr....så jävla typiskt att när hon äntligen får tid så krockar det med en ännu viktigare grej som jag MÅSTE iväg på. Ska försöka få en eftermiddagstid istället så kanske det går att pussla ihop på något vis.

Stefan ska förresten snart operera bort mandlarna och blir hemma i alla fall en vecka. Blir nog skönt för honom (nja inte just efter operationen då) att bli kvitt dem för jag tror att han kommer att sova väldigt mycket bättre och slippa alla otaliga halsflusser han har på ett år. Jag vet ju själv att det är klart värt att få bort dem.

Nu hoppas jag bara att resten av dagen blir lika positiv. Angelina är förväntansfull för idag firar Prästkragens förskola 30 år och jag tror att de ska ha lite festligheter där idag och drop in-fika för föräldrarna. Detta får dock inte jag deltaga i eftersom jag jobbar kväll idag men Peter får sig nog en kaffekopp i eftermiddag...

Nu hojtar Lina om att hon vill ha sin Hello Kittytröja på sig så det är bäst att jag rotar fram den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback