Mycket jobb blir det...

...fär tillfället och idag så smäller det! Mors Dag imorgon och för ett konditori innebär det en av de bästa försäljningsdagarna på hela året. Sen blir det automatiskt lite mera folk i farten också på grund av att det även är lönehelg. Norrmännen firar ju till exempel inte Mors Dag nu men de kommer ju som tur är är ändå. Hade en otroligt hektisk dag igår ( se: www.cafebroms.blogg.se ) och jag jobbade inte mindre än 10,5 timme! Nåja...så länge blir det inte idag men vi får nog att göra tippar jag på...

Några andra specifika planer för helgen har jag inte. Ska nog typ dö en smula i soffan ikväll eller något...hehe...



Igår kväll gjorde jag ungefär det också. Kollade på senaste Harry Potterfilmen för den hade vi inte sett. Eller jo...Stefan hade men han kunde se den igen sa han...Gillar verkligen Harry Potter-filmerna. De är påkostade, spännande och det händer saker hela tiden så tiden bara flyger iväg. Ska bli spännande att se den sista sen. Jag har ju inte läst böckerna så jag har ingen aning om vad som händer.

Näe nu har jag käkat upp min frukost som bestod av: två kokta ägg med alldeles för mycket majonäs på (det var inte så gott men jag håller mig väl mätt en stund antar jag) och två stora koppar kaffe. Nu är det dags att sätta fart! Vi höres säkert ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback