Nya byxor...

...att jobba i fick jag idag av Bittan och Lotta. Tackar jag hjärtligt för:))  Storlek 38 på det ena paret och M på det andra. Satt som en smäck båda två och var supersköna. Kan inte beskriva ens hur underbart det känns att kunna sätta på sig kläder i normalstorlek och att det passar utan att sitta åt någonstans...Det är en befrielse utan dess like!

Förra året vid den här tiden var jag på god väg att växa ur 44:orna och sen senare under sommaren köpte jag högst motvilligt mina första par byxor i storlek 46....det var där någonstans jag bestämde mig för det kändes uppriktigt sagt förnedrande tyckte jag då...

Dessutom har jag nu fått en mindre arbetsrock också så jag slipper att fladdra runt i min Large-rock som faktiskt börjar kännas lite ivägen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback