Trött är bara förnamnet...

...på vad jag är idag. Hela jag känns helt off. Inte helt med. Helgens bravader både på golfbana och fest kommer surt efteråt. Dessutom så var jag för trött och sleten igår kväll för att laga mat och då förvanldlades söndagkvällen till en enda lång kolhydratsfrossa. Således så startade dagen med rejält magknip också....Härlig måndagsmorgon....

Nu har jag i alla fall fått ägg och hamburgare i mig och en kopp kaffe på det kanske hjälper så att jag piggnar till? Hoppas kan man ju alltid. Idag har jag nämligen två möten inplanerade och det känns ju sådär kan jag avslöja. Först ner till skolan för ett möte med M. och sen ska det förhoppningsvis bli möte med gymnastikföreningen ikväll (om folk dyker upp vill säga). Segt.

Jaja nu ska jag jobba på en stund till och förbereda lite inför 17:e maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback