Vi åker österut...

...mot Karlstad idag för att förhoppningsvis bli lite klokare allihopa...
Vi ska inte vara där förrän klockan tio så lite sovmorgon blev det både för mig och Angelina idag. Måndagar är faktiskt en grymt bra dag att vara ledig på. Skulle man vara för jämnan...hehe...

I eftermiddag ska jag äntligen bli både kortklippt och väldigt ljus i håret igen. Frissatajm! Det är väldigt efterlängtat kan jag avslöja. Tror att det är 12 veckor sedan sist och det är alldeles för längesedan.

Har fortfarande inte lagt upp gympapasset men jag har i alla fall plockat ut musiken så ikväll gör jag klart det hela och övar lite. Ska som sagt köra väldigt basic så jag behöver inte lägga ned alltför stor energi på det hela.
Skulle ju ha gjort klart igår men istället så tillbringade vi kvällen framför TV:n och såg två filmer.
Söndagar brukar svischa förbi men igår så kändes det som världens längsta dag. Kanske beroende på skitvädret eller troligtvis snarare för att jag inte hade värst mycket inplanerat för ovanlighetens skull. Städa hade jag ingen lust med och då blir det ju lite tid över till annat om man säger så...Skönt att ta det lugnt ibland också.

Nu får jag sätta lite fart...Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback