Tuffar på...

Ja nu börjar det kännas att jag inte har tränat på över en vecka. Känner mig helt försoffad...men imorgon får jag ta tag i mig själv igen och ha gympa trots att jag är ganska så rejält snorig fortfarande. Känner mig dock piggare i kroppen och har inte ont i halsen så det borde vara okej.

Ídag när det är lördag så har jag gottat mig litegrann med lite plockgodis men inga extrema mängder. Hade tänkt att göra dip och morötter men kom aldrig så långt tyvärr...

Igår var jag riktigt stolt över mig själv när jag ersatte fredagspizzan med thaiwok och lövbiff istället. Gott som fasen var det också men jag fick inte behålla maten värst länge tyvärr. Tror att det var något tjall med lövbiffen.


Äter fortfarande enbart knäckebröd till frukost och inget mjukt bröd...och ägg,ägg,ägg såklart. Tur att jag älskar både ägg och knäckebröd...


Äter ju ofta lunch på Rincon och där är det inga problem att skippa kolhydraterna för då får man bara lite extra grönsaker. Detta åt jag igår. I mitten under all räkröra ligger en mycket god panerad rödspätta. Till detta sallad och wokgrönsaker.

Som sagt...tycker att jag har ganska bra koll på maten nu men jag är otålig och vill se mer resultat på vågen också. Får väl se om det snart börjar peka nedåt. Känner mig i alla fall fortfarande peppad till tusen och nu vill jag bara att denna jäkla förkylningen ska ta slut så jag kan börja att springa också plus ta några varv på crosstrainern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0