Sugen...

...har jag av någon konstig anledning varit idag och då är det ju inte så jäkla kul att jobba på ett café...speciellt inte när det hade gjort knäckrullar idag som jag älskar...och ja jag erkänner...jag åt faktiskt en halv Ristori (nötmaräng och chokladsmörkräm) som låg kvarglömd på bakskivan och skrek efter uppmärksamhet...den var väääldigt god och jag hade inte så värst dåligt samvete heller för suget gick över sen...

Nu går det ganska trögt med viktminskningen och det är nu det svåra börjar. Jag går fortfarande ner men det är typ ett hekto max om dagen...inte lika kul som ett halvkilo om dagen precis...
Men å andra sidan så är jag så inne i det här nu med LCHF så att jag inte tänker så värst mycket på att det är en diet. Det går liksom av sig självt på något vis. Jag har inte den minsta lust att äta varken pasta, potatis eller smörgås så jag känner inte att jag offrar så mycket. En glass däremot skulle jag kunna tänka mig och det det som om jag har det hela under ganska så stor kontroll så att jag skulle kunna äta en glass utan att för den skull fortsätta att trycka i mig sötsaker resten av dagen...men då ska jag vara ootroligt sugen innan jag gör det. Precis som jag var idag när den där Ristorin slank ned...

Har fortfarande inte hunnit att komma igång med träningen. Att det ska vara så svårt...men å andra sidan så vet jag inte i ärlighetens namn hur jag skulle ha kunnat hinna det...imorse hade jag tänkt att komma iväg till gymmet när Lina ändå sov hos mormor men jag var alltför trött tyvärr...att träna tidigt på morgonen är inte riktigt min grej...Behöver egentligen inte oroa mig värst mycket för när terminen väl är igång så tränar jag sällan mindre än tre gånger i veckan och det är ju ganska lagom...

Ska bli spännande att se om viktnedgången får sig en skjuts till eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0