Kostdoktorn håller koll...

Än en gång så har Kostdoktorn länkat till en blogg som skrivs av någon i vår LCHF-grupp. Den här gången var det Emelies tur och det är hon verkligen värd. Emelies blogg heter "Liv utan socker" och du finner den i min länklista här till vänster. Hon har oerhört många läckra om hon lägger ut och det är tack vare Emelie som jag kom med i LCHF-gruppen på Facebook. Jag var inne och läste hennes blogg och hon skrev att hon ville ha någon som peppade henne. Jag kontaktade och flera andra nappade och kontaktade henne och vips så hade Emelie satt ihop en grupp och jag tror vi är närmare 40 stycken nu som utbyter tips, idéer, tankar och naturligtvis peppar varandra i kampen mot övervikten. Jättehärligt gäng är det! Kul att Kostdoktorn uppmärksammar detta.

Kommentarer
Postat av: emelie

aww va söt du är :) tusen tack ^^

2011-03-11 @ 21:38:27
URL: http://www.livutansocker.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Varsågod...du är värd allt beröm:))

2011-03-12 @ 07:29:35
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback