Slappar i sängen

Åååå vad jag älskar mina lediga tisdagar! Nu ligger jag och Lina i sängen och bara slappar. Så gött! Jag måste ju även om jag är ledig väcka Stefan så någon sovmorgon blir det inte men det är skit samma när man kan ligga och dra sig så länge man vill...

Idag har jag egentligen inga särskilda planer förutom att jag och Lina naturligtvis ska ta den obligatoriska tisdagsturen till badhuset. Det är ju hockey ikväll så jag ska försöka att komma iväg lite tidigare idag så jag hinner se. Det kan nog bli tuffa matcher mellan FBK och AIK tror jag. Det gäller i alla fall att få hål på den där fantastiska målisen de har!

Får nog fortsätta att greja med LCHF-bloggen idaf med för jag orkade inte så länge igår. Var ganska så trätt efter spinningen.

Ha en fin tisdag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback