Ingen matlust...

Idag blev det alltså prinskorv och ägg till frukost men det har jag ingen bild på för telefonen hade slut på batteri.
Här kommer istället lunchen...


Var inte hungrig och det smakade inte värst gött denna saliga blandning. Ishavssalladen var alldeles för tjock och fet för att vara god. Bättre att göra egen röra men jag var tvungen att få i mig något snabbt innan jag skulle golfa...


Middagen var desto bättre, men även den var seg at få i sig eftersom jag mår pyton just nu...


Eftersom jag inte får smälla i mig sådana här på lördagkvällarna så...


...fick det bli två nävar av dessa istället. Inte helt fel det heller....

Nu får vi se vad vågen stannar på imorgon när en vecka med LCHF har gått....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0